Ønsker du å motta nyhetsbrev fra Sjømannskirken?

Meld deg på her!

Pexels Janrune Smenes Reite 3192669

Støtter bransjen etter helikopterulykken

Sjømannskirken ble torsdag bedt om å bistå i forbindelse med helikopterulykken utenfor Sotra onsdag.

Vaffel 12.1

Stem på verdens beste vaffel!

Stem på din favorittvaffel og bli med i trekningen av fem smakfulle premier.

Ung Stud Ill

Skal du studere i utlandet?

Torun Rundhovde Mørenskog 11

På vakt for norske familier

Lør. 04.03. 13:28

Din støtte betyr noe

Gaver fra deg gir håp og verdighet til nordmenn i utlandet som sliter med ensomhet, er syke eller har det vanskelig.

kr
Les mer om skattefradrag i Norge her

Skal du studere i utlandet? Skal du på reise eller drømmer du om å jobbe i utlandet?

Bli kjent med oss før du reiser. Vi er ute i verden nettopp fordi du skal dit.

TIL UNG

Vi er til stede i utlandet

Sjømannskirken ønsker å være til stede for nordmenn over hele verden. Der vi ikke har kirkebygg er vi til stede med sjømannsprester for studenter og ambulerende tjenester.

Hvem er vi?

Sjømannskirken er en selvstendig og frivillig organisasjon for nordmenn i utlandet. Vi skaper sosiale, kulturelle og kirkelige møtesteder der folk er. Sjømannskirken finnes på alle kontinenter, på norsk kontinentalsokkel og har spesialkompetanse på kriseberedskap.

Magasinet HJEM

36 Dsc8403

Europa på quiz og tvers

Sjømannsprest Sverre Tofte reiser til Lisboa og 44 andre europeiske byer for å treffe norske utenlandsstudenter. Men vil de møte ham?

Søn. 10.03. 09:00
Hasmet Takvam

Gir språkhjelp hver dag

Ole B. Jensen ringte Sjømannskirken da han verken klarte å gjøre seg forstått eller forstod hva legene på sykehuset sa. Sjømannskirken i Alanya får mange spørsmål om å være tolk.

Tir. 05.03. 12:00
Tonje12

Da livet gikk i svart

04.des 2023 12:28
Flere saker fra HJEM

Kokkelerte seg ut av krisen

Da livet så mørkt ut, måtte Helle Denise Broughton finne noe som gjorde henne glad igjen. Nå jobber hun som frivillig på kjøkkenet i Torrevieja, hvor hun er med å trylle frem de deiligste retter til gjester som kommer innom Sjømannskirken.